9 Şubat 2010 Salı

what is your name?

Gökçekız, öğretmenliğe ilk başladığım dönemdeki Nilo' yu hatırlatıyor bana, gerçi benden geçti artık ama O'nu gördükçe çok mutlu oluyorum. Öğretmeye olan isteği, çalışkanlığı, öğretmenliğe olan sevgisi ile yılların öğretmenlerine taş çıkarır...

Gökçekız, geçtiğimiz aylarda British Side' ın CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults) programından B dereceyle -bonuslu yani- mezun oldu. Bu uluslararası belge sayesinde dünyanın her yerinde İngilizce öğretmenliği yapabiliyorsunuz. Eğitimin asıl merkezi Cambridge üniversitesi ve mezuniyet belgeleri Cambridge üniversitesinin hocaları tarafından onaylandıktan sonra veriliyor.

2,5 ay boyunca aldığı yoğun eğitim %90 öğrenci odaklı modern eğitim tekniklerine dayanıyor. Bu yöntem sayesinde bol bol pratik yapma fırsatı bulan öğrenciler aynı zamanda korkularınıda yenerek eğlenceli bir eğitim almış oluyorlar. Ayrıca derslerde öğrenciler tahtada yazılanı deftere geçirmek yerine bol bol materyal kullanarak bu materyaller sayesinde dili etkin bir şekilde kullanma fırsatınıda yakalıyorlar. Konuşma derslerinin yanında Kpds, Öss, Üds, Yds kurslarına da hazırlık dersi alabiliyorlar.
Acaba Celta' da neymiş daha detaylı bilgi alayım derseniz Gökçekız'ın bu ve bu yazısına göz atabilirsiniz. Sevdim ben bu işi, hem öğretmende gayet iyi, ders fiyatları nasıl acaba diyorsanız buraya bir bakabilirsiniz...

5 yorum:

JuVeNiL dedi ki...

birileri emek harcayıp bir şeyleri başarınca "kendim" yapmış kadar seviniyorum,Gökçekız tebrikler!

biberli dedi ki...

Tesekkurler Juvenil'cim, çok tatlısın :)
valla öğretmenlik tam bana göre, çok seviyorum.
zaten ders çalışmayı da, defter kitabı da hep sevmişimdir... :)
sonunda böyle oldum işte :))

nilo dedi ki...

İkinizi de çok sefiyorum ben ya:)

biberli dedi ki...

hayır biz seni daha çok seviyoruz desem konuya gevşek bi yaklaşım mı sergilemiş olurum? :))

nilo dedi ki...

Aaaa hayır aslaaaa:p