27 Haziran 2009 Cumartesi

İlk mahsül ;)

Oğluşumla başbaşa sakin bir cumartesi günü geçiriyoruz, kahvaltımızı ettik, öğlen uykumuzu uyuduk -çook iyi geldi valla:)- oyunlar oynadık. Sonra balkona çıktığımızda bir de ne gördük, çileğimiz olmuuş:D

Afiyetle yedi oğluşum, ağzını şapırdata şapırdata, O'nu öyle görünce daha bir heveslendim:D

Domatesimiz henüz kızarmadı ama yeşilken bile çok lezzetli görünüyor...

Kaktüsümüzde çiçek açmış...

Çok sevdim ben bu bahçe işini:) Daha önce çiçek bile bakmadığım peki doğrusu bakamadığım için korkarak başlamıştım ama hem onlar büyüdükçe hemde oğlum afiyetle yedikçe kendime harika bir hobi daha buldum:D

Aaa bir de süper bir haberim daha var: canım oğlum elimdeki çileğe doğru tek başına ilk defa bir adım attı:D Yürüyecek yürüyecek çok az kaldı...

8 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

maşallah naazar deymesin annesi minik kuzuya... çok öpüyoruz sizi..

nilo dedi ki...

Teşekkür ederiz, çok öptük ;)

Primarima dedi ki...

Allaaaah yurume çalısmaları hızlı desene yakında bol kosturmalı gunler başlar artık:)çileklerine bayıldım valla bravo...

nilo dedi ki...

Başlasın ya ben çok istiyorum yürüsün diye:D Teşekkür ederim, yeni mahsüller yolda ;)

Adsız dedi ki...

Ayy canımm ufaklığın ilk adımları ne mutluluk vericidir. Biz de fotograflarını bekleriz ama ilk adımın:)) Öpüyorum sizi...

nilo dedi ki...

Daha hala çok korkak, bizde çok istiyoruz ama canı isteyince adım atıyo beyefendi:D Öptük çok:D

Jojee dedi ki...

kendi emeğin ya onlar şimdi tadından yenmez:)

nilo dedi ki...

Jojee'cim, yenileride geliyor, fena sardım ama:D