2 Haziran 2009 Salı

He's just not that into you...

Ne zamandır izlemek istediğim ama bir türlü zaman yaratamadığım filmi, biraz pazar günü havanın bozuk olmasını birazda oğluşumun öğlen uykusuna erken yatmasını fırsat bilip hemen izlemeye başladık. Konusu çok itici bile olsaydı -ki aksine süper eğlenceliydi- sırf oyuncu kadrosundan dolayı yinede izlerdim...

Kadroya gelince; Scarlett Johansson -baylara göz banyosu yaptı, fizik süper, kıskandım mı evet!-, Drew Barrymore -düşündüğümden daha kısa bir rolü vardı- ve Jennifer Anniston'ı - Hollywood' un en güzel saçlı kadını seçilmiş kendileri, gerçi bunu ben yeni öğrenmiş olabilirim bilmiyorum ama kesinlikle rengi müthiş!- aa bi de Ginnifer Goodwin vardı -eklemeden olmaz filmin esas kızı gerçekten çok başarılıydı- hepsini aynı senaryoda görmek çok keyifliydi. Aaa tabi filmin erkek oyuncu kadrosuna da değinmek lazım: Bradley Cooper -kesinlikle süperdi, film boyunca boğazlamak istedim:)-, Ben Affleck- sadece görüntüden ibaret olduğunu düşünüyorum, gerçi o da tartışılır, oyunculuk kesinlikle yoktu- ve tabi ki Justin Long -esas oğlan diyebiliriz, çok başarılıydı-.

Hepsi birbirinden başarılı oyuncuların toplantıdığı kadın-erkek ilişkisi üzerine bu eğlencenli komedinin konusuna gelince de; evli veya bekar olmanın/olmamanın zorlukları, keyifli yanları, her iki tarafında ilişkiye başlarken yaptığı komik hatalar ve kendini tamamlayacak insanı ararken karşılaştığı durumlar anlatılıyor. Sevgilimle flört -komik oldu bu laf şimdi:)- ederken ki halimizi aklıma geldi, eğlendim bol bol:D

İzlemeyenlere tavsiye olunur...

2 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

hmm bende merak ettim şimdi :) alıp izlemem lazım hemen ;)

nilo dedi ki...

Umarım beğenirsin ;)