4 Haziran 2009 Perşembe

5 yıl önce bugün...

5 yıl önce bugün çook heyecanlıydım...
5 yıl önce bugün çook mutluydum...
5 yıl önce bugün çook kararlıydım...
5 yıl önce bugün çook telaşlıydım...

5 yıl önce bugün gelinliğim hazır, askıda beni bekliyordu...
5 yıl önce bugün bu saatlerde kuafördeydim...
5 yıl önce bugün kalbim yerinden çıkacak gibi atıyodu...

5 yıl önce bugün yeni bir sayfa açtım...
5 yıl önce bugün hayatımın aşkını yeni bir sıfatla hayatıma aldım...
5 yıl önce bugün evlendim...

Sevgilim,

Seni üniversite koridorunda ilk gördüğümde elin belinde tüm karizman ve ukala tavrınla arkadaşımla konuşuyordun, tarzın sayesinde önyargılı davranıp seninle konuşmamaya karar vermiştim. Hahaha, ironiye bakar mısın konuştukta, görüştükte, aynı iş yerinde çalıştıkta ve sonunda evlendik de :)

Eskiden değişmenin ödün vermek olduğunu, ilişkinin getirdiği bir bedel olduğunu düşünürdüm. Ancak artık gerçek sevginin; sevdiğin için, sevdiğinle birlikte yaşabilmek için değişmek olduğunu anladım. 2 bambaşka insanken aşkımız sayesinde birlikte yaşamayı öğrendik. Evet, çok zor günlerde yaşadık, ders aldık ve yolculuğumuza devam ettik, şimdi geriye dönüp baktığımda hep güldüğümüz zamanları hatırlıyorum.

Teşekkür ederim; aşkın, sevgin, bağlılığın, vicdanın, zekan, huzurun, eğlenceli tavırların, her konuda desteğin, mutluluğumuz, hayatımız, hayatıma kattığın tüm güzellikler ve en önemlisi bebeğimiz Deniz' imiz için...

İyi ki varsın, seni çok seviyorum...

6 yorum:

nilo dedi ki...

Harika güller için çok teşekkür ederim...
Karttaki sorunun cevabına gelice: "Evet:)"

Primarima dedi ki...

Kutlu mutlu olsun, nice seneler olsun.Sevgınız daim olsun...olsunda olsun:)Yazıya bayıldım.

beetlejuice dedi ki...

Ayy çok güzeel:) Çok hoşuma gitti yazdıkların. Belki de sevgilimi üniversite koridorlarında tanıdığım için hikaye çok benzer geldi:) Nice seneler ikinize. Kartta ne yazıyordu hihi:)

nilo dedi ki...

Prima'cım teşekkür ederim iyi dileklerin için, sizinde sevginiz daim olsun;)

Beetlejuice, sana da çok teşekkürler, hikayemiz benziyo demeek:D Ben hocayı kapan öğrenciyiiiim:D Kartta ki soruya gelince çoook giizliii, haha :p

Banu dedi ki...

Allah mutluluklarinizi daim etsin, 5 ler 15 ler 25 ler...gelsin gecsin. Tebrikler..
Sevgilerimle..

nilo dedi ki...

Banu'cum, çok teşekkür ederim, sevgilerimle...