5 Temmuz 2009 Pazar

10. Ay...

Canım oğluşum artık 10 aylık oldu....
Bugün oğluşumu Yasemin teyzesi ile beraber rutin kontrolü için Dr. Alev' e götürdük, her zamanki gibi çok pozitifti oğluşumun doktoru ;)

Tatlı kuşum muayene ederken 1 dk yerinde durmadığı için muayene kısmı biraz zor oldu:) Kuzum, bu ay 480 gr almış ve 9,480 gr olmuş, boyu 2,5cm uzamış ve 72,5 cm olmuş ve baş çevresi 0,5cm büyümüş ve 45,5cm olmuş. Yemek düzenini günde 500-750cc arasında süt ve süt ürünleri almaya devam edecek şekilde düzenledik. Tatlı oğlum yaşına kadar olması gereken aşıları yapıldığı için bu kontrolde aşı vurulmadı, birkaç ay rahatız:D

***

Canım oğluşum artık 10 aylık oldu.... 10 ay...

Zaman çok hızlı geçiyor, gerçekten, eğer hızlı geçtiğini düşünüyorsanız birde çocuk sahibi olun diyorum :)) Aslında
her çocuğun kendini yaşadığına inanan biri olarak bu tarz yaklaşımlarda bulunmak hiç tarzım değildir ama konu zamana gelince sanıyorum bu genelleme doğru olur.

Bu dünyalar güzeli bebek hayatıma girdiğinden beri hayat başka bir zaman kavramını yaşıyorum sanki. 10 ay ne çabuk geçti, sanki daha dün karnımdaydı, tanıştık, koklaştık, sanki daha dün göğsümdeydi, mini mini tulumların içindeydi, sanki daha dün yeni yeni emekliyordu... Şimdiyse el sallıyor, el çırpıyor, ba-ba-ba diyor, pire gibi hızlı emekliyor, tek başına 1 adım atabiliyor, gülüyor, oyunlar oynuyor, şımarıklık yapıyor...

Gerçi hiçbirşey yapmasada sadece nefesini dinlemek bile beni dünyanın en mutlu insanı yapabiliyor....

Tatlı bebeğim hayatıma gireli 10 ay oldu...

Hiç yorum yok: