21 Aralık 2009 Pazartesi

Nutella tadında haftasonu...

beklenen gün geldi ve laptopuma kavuştum, 1 haftalık ayrılık 1 ay gibi gelmeye başlamıştı artık.
insan ne çabuk alışıyor yahu, neyse kavuştuk ve herşey yolunda ya gerisi önemli değil ;)
.
soğuk ve kasvetli havaya rağmen gayet keyifli bir haftasonu geçirdik minik adamla.
ara ara sıcak yüzünü gördüğümüz güneş oyun arkadaşımız oldu.
minik adam uyurken kahverengi kartonun üzerine renkli yuvarlaklar yapıştırdım.
ananesinin yaptığı ponponları renklerine göre üzerine yerleştirmeye çalıştık.
aynı renkleri genelde denk getiremedi ama çok keyifle oynadı.
renkler de bir daha ki sefere artık;)

birazda hayvanlar alemine göz attık minik adamla.
markette buldum bu maketleri, hemen attım sepete bir tane.
önce hayvanları tanıdık, kuyruklarını, gözlerini gösterdik, sonra tek tek kitapta aradık onları.
kitap, Hobi yayınlarının resimli hayvanlar sözlüğünün birincisi.
her sayfada bir hayvan resmi koymuşlar, sonuna da karışık.
çok sevmiyor minik adam bu kitabı, sebebini çözemedim ama maketlerin hatırına baktı biraz.
daha güzel bir hayvanlar kitabı öneriniz varsa çok sevinirim.

alışveriş yapmayı düşündüğüm bir oyuncak sitesine bakarken aklıma geldi bu oyun.
evde bulduğum köpüğe boyu kısaltılmış çöp şişleri taktım.
tek gereken şişlere geçirebileceği birşeyler bulmaktı.
sonunda dikiş kutusunda bu zamazingoları buldum:)
çok değişik geldi minik adama, uzun bir süre oynadı onlarla.

alttaki fotoğrafta minik adamın yüzüne nutella mutluluğu yayılmış.
normalde abur cubura kesinlikle karşıyızdır, hem kendimiz hem O' nun için.
nasıl olsa büyüdükçe bir dolu gereksiz şey yiyecek bari erken başlamasın diye düşündüğümüzden aslında.
dün akşam bir ilk yaşandı ve nutellanın tadına baktı minik adam.
toplasan bir çay kaşığı anca yemiştir ama nasıl sevdi görmeniz lazımdı.
mutluluktan tepindi resmen, anasının oğlu işte;)

.
işte böyle geçti bizim haftasonumuz, umarım sizinki de iyi geçmiştir.
bugün pazartesi, yepyeni bir hafta daha başlıyor.
yeni yıla sayılı günler kaldı, çekiliş hediyemi gönderebilirim artık :)

3 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Cuma'dan hazır bekliyordum aktivitelerinizi :)
çok güzeller her zamn ki gibi, bizim hayvanlarla ilgili 1 ytl'ye Kipa'da bulduğum bir sepetin içinde karıştıra karıştıra :) dergimizi var, İlk gödüklerim ilk söözcüklerim diye bir seri güzel ben beğeniyorum ;)

öperiz çokk...mutlu haftalar..

füsfüs dedi ki...

nilocum oyunlarınızı çok beğendim, çöp şişli olanı hemen yapacağım, çok iyi fikir gerçekten
tübitakın 1001 hayvanı bulun diye bir kitabı var, elime alıp incelemedim ama nette görmüştüm, başka bir blogda da anne kızının çok sevdiğini anlatmıştı, bir de onu deneyin isterseniz
öptüüm

nilo dedi ki...

Batıkan'ın annesi, tavsiyen için teşekkür ederim, bakıcam bende hemen. Sizde de iyi haftalar diliyorum, öpttüüümm;)

Füsfüs'cüm, zamazingo nerden aklıma geldiyse;) Kitap tavsiyene teşekkürler, araştıp bakıcam hemen, sonuçlarını yazarım şekerim;) İyi haftalar, öptüüümmm;)