11 Aralık 2009 Cuma

Artık eve gidebilir miyim lütfen?

.ayaklarımı uzatıp dinlenesim var.
.bütün kaslarım bugün neden yataktan çıktık diye söyleniyorlar.
.parmaklarım bile isteksiz.
.serçe parmağım ayrı bir acıyo ctrl den sebep.
.gözlerim yanıyo, ayaklarımda üşüyo zaten.
.haftanın, özellikle son iki günün temposundan sonra sıkı bir isyan baş gösterdi.
.haftasonu bu isyanı bastırmak için yeterli olur diye umuyorum.
.
.ama fırtına sonrası sessizlik misali, bir sakinlik var üzerimde.
.kulaklıktan bu şarkının melodisi yükseliyo.
.pencereden baktım az önce dışarda kıyamet kopuyo.
.minik adam da pencereden bakıyodur belki şimdi.
.sımsıcak evinde camdan kayan yağmur damlalarını takip ediyodur dolma parmaklarıyla.
.aynı evde yaşayıpta annesinin O' nu deliler gibi özlediğini biliyodur.- herhalde-
.
.haftasonu hava bugünden pek farksız olmayacakmış.
.varsın olmasın.
.evimi, sıcak kahvemi, oğlumu, sevgilimi, laptopumu istiyorum.
.kışın zorunlu kıldığı bu sarmaş dolaş hali seviyorum ben zaten.
.
.tam 40dk sonra özgürüm.
.bir hafta daha öyle yada böyle bitti.
.yeni yıl yaklaştığı için içim kıpır kıpır.
.hediyelerden değil ama kardan sebep.
.yağar mı dersiniz?.
.bi de bi de herkese iyi haftasonları...
Görsel: burdan

2 yorum:

füsfüs dedi ki...

benim içim de kıpır kıpır ama hem hediyelerden hem kardan:)) yağar diye umuyorum. şimdi evindesindir, ohh sıcak sıcak
bulduğun görsellere de bayılıyorum bu arada

nilo dedi ki...

Füsfüs'cüm, evdeyim valla şekerim, akşama kadar dinlendim, süper oldu:D İnşallah yağar,ümitle bekliyorum bende... Bi de teşekkür ederim ;)