30 Kasım 2009 Pazartesi

Bayramın son günü...

sakin bir bayram geçirelim istedik
evde, ailece, başbaşa.
birkaç akraba ziyaretinden, hoş sohbetten ibaret bir bayram
yeterde artardı aslında.
ama günler pek planladığımız gibi geçmedi.
bayramın ilk günü ufak bir kaza geçirdi minik adam,
çok şükür şimdi daha iyi.
dudağının içi iyileşti baya,
dikişleride iyileşiyo,
bir sorun çıkmazsa çarşamba aldırıyoruz.
ben biraz rahatsızlandım bu arada,
süperim dimi, bir ayda iki kez.
yaşadığım üzüntüden mi yoksa yorgunluktan mı bilinmez
tekrar buldu beni hastalık.
bu sefer minik adama da bulaştırdım malesef:(
Burnu akıyo, ateşi var, halsiz,
oyun bile oynamak istemedi bütün gün.
şimdiyse mışıl mışıl uyuyo.
gecenin devamı nasıl geçecek bakalım.
.
sağlık durumu biraz sallantıda ama keyifler iyi.
az önce kaşıkladığım nutella etkisini göstermeye başladı sanırım.
geçmişte olsa tüm blog aleminin kurban bayramını kutluyorum.
.
yarın yeni bir hafta başlıyo.
böyle bir hafta geçirelim derim ben.
Görsel: burdan

3 yorum:

Yelish dedi ki...

Cok gecmis olsun
ne bayram olmus yahu !!
Ama derler ya Allah beterinden korusun diye , hakkaten oyle
ONutella beni bu tatil mahvetti ..Dibindekaliyor ya son bicaga gelmiyor,kafami sokup yalayasim geliyor vala,zerresi ziyan olmamali !
Nasil patladi dudagi ?kiyamam yaa :(
hemen gecsin ,acimasin insallah

füsfüs dedi ki...

nilo sana da denize de çok çok geçmiş olsun, kıyamam küçücük haliyle dikiş atıldı demek, umarım şimdi daha iyisinizdir, sevgiler

nilo dedi ki...

Füsfüs' cüm, çok teşekkür ederiz, 3 kişi zor zapt ettik ama attırdık. Şimdi dikişleri iyi ama ateşi var malesef. Sevgiler

Yeliz'cim, teşekkür ederim. Bayramdan hiçbişey anlamadım yaşananlardan dolayı. Dikişleri ufak bir ev kazası sonucu oldu malesef. İnşallah çabuk geçer...