5 Mayıs 2009 Salı

Bugün benim doğum günüm :)

Bugün benim doğum günüm...

Yirmilerin sonundayım hatta sonuncusunda, 29 yaşındayım artık...


Çok şeyler karaladım günün anlam ve önemine dair, sildim, değiştirdim, ekledim, çıkardım, tabi bu arada ruh halim indi, çıktı ama bir türlü tam olarak neler hissettiğimi anlatacak kelimeleri biraraya getiremedim. Sonra kendi kendime doğum günü şarkıları dinlemeye başladım ve o acıklı sözlerin, pişmanlıkların arasında kafamdakiler netleşti. Hiçbirinin gerçekten bana hitap etmediğini fark ettim çünkü ben gerçekten mutluyum!

Evet, herkes gibi benimde hayatımda bir dolu sorun var ve muhtemelen yol boyunca bir dolu sorunumda olmaya devam edecek ama ben herşeye rağmen mutluyum. Yaşlanıyorum diye üzgün olacağımı düşünüyordum -aslında üzgün tam da uygun bir kelime değil buruk diyelim- fakat çok da beklediğim gibi bir ruh hali içerisinde değilim aksine keyifliyim. İyi şeyler düşünüyorum, iyi şeyler hayal ediyorum, hayatıma çağırıyorum, yeni yaşımda ailemle, sevdiklerimle beraber sağlıklı, huzurlu, mutlu, aşk dolu, sevgi dolu anılar istiyorum. Sevgilimle yanyana yaşlanmak -Allah'tan O benden daha önde:)-, oğluşumun her adımında yanında olmak, ailemle daha çok vakit geçirmek, babam ve Eso' yu daha sık görmek, annemin -buna kızıcak ama:)- bir ömür boyu yaşamasını istiyorum. Dünya daha yeşil, daha mavi ve barış dolu olsun, oğluşumda bu güzellikleri yaşasın istiyorum. -Bir mum üfleme süresine sığmayacak kadar çok şey istediğim için yazmak çok iyi geldi :)-

Annecim beni doğurduğun için, canım babam hayatımın her anındaki desteğin için ve Esat' ım varlığın için teşekkür ederim. Ayrıca orkideler içinde teşekkürler gerçekten inanılmazlar... Sizi seviyorum:)

Biricik eşim ve tatlı bebeğim Deniz' im sizsiz eksikmişim, hoşgeldiniz. Sevgilim hediyen gerçekten süper, izlemek ve devamında yazmak için can atıyorum, temmuza kadar nasıl beklicem bilmiyorum:D -Bilmeyenlere duyurulur Santana konserine gidiyorummmm:))-

Neyse; birşeyler eklemek istedim doğum günüm üzerine ama dedim ya hepsi çok acıklı bende çocukluğumdan çok sevdiğim bir çizgifilmle günümü neşelendiriyorum...


4 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

nice mutlu yıllara sevdiklerinle minik kuzunla beraber...bu arada santana konseri mi woawww :))

Habo dedi ki...

Herşeyimizsin ve İyi ki varsın ve daha da önemlisi İYİ Kİ BENİMLESİN, BİZİMLESİN....

biberli dedi ki...

hepi de börtdey tuu yuuu, hepi de börtdey tuu yuuu, amanın!

JuVeNiL dedi ki...

ben unutuverdim sınavların arasında:( geç de olsa doğumgünün kutlu olsunnn!!! denizle habib abiyle tüm sevdiklerinle sağlıklı mutlu bir ömür boyu yaşaman , yaşlanman dileğiyle!!!!