2 Mart 2010 Salı

öylesine bir yazı...

minik adamla kendimizi sanata vurduk bu aralar, bir akşam elimizde parmak boyası bir akşam pastel.
ana-oğul her yerimiz boya olana kadar resim yapıyoruz, konusuz, serbest uçma tekniğiyle...
iki şeyden çok keyif alıyo, biri sandalyesini boyamaktan diğeri de masanın üzerine çıkıp öyle resim yapmaktan.
sulu boya ve fırça olayına gireceğiz yakında, sever belki, bakalım...
.
yoğun çalışıyorum bi de bu aralar, sürekli bişeyler daha ekleniyo, iş rüyama girmeye bile başladı,
geçen gece bağırarak uyandım, sevgilim yakaladı kolumdan, nereye gidiyorsam artık,
sabah söyledi "bölgeleri değiştirmeyi unuttum galiba" demişim, fırlayıp işe gidiyordum herhalde;)
.
öğle yemeğinde kaçamak yaptım yine bugün, ikea sokaklarına daldım,
mini mini çerçeveler aldım minik adamın odası için, resimlerini bastırdım bile az önce.
akşam evde hummalı mobilya kurma bir çalışma var, sevgilim kitaplık ve masa kuracak.
minik adamın odası ile ilgili aklımda çok şey var diyordum ya hayata geçirmeye başladım sonunda,
tek ihtiyacım darbeli matkap, onu da buldum mu iş tamam
...
.
harika bir İstanbul sabahından sonra dışardaki hava şaka gibi, çok tatsız.
ama ben garip bir keyif hali içerisindeyim, hayrolsun diyorum...

görsel:burdan

6 yorum:

lunawar dedi ki...

ayakları sıcak, kafayı serin tut arkadaşım..
gerisi tamam:)

füsfüs dedi ki...

çok yorma canım kendini, iş güç diye, sanata akın siz her gece ana oğul.
oda çalışmaları başladı demek, süper:)

Mlke-Btkn dedi ki...

bugün bizde yaptık ama sonu susuz boya oldu :(

öpüyorummm...

Zeynep dedi ki...

Vıcık vıcık şeylerden hoşlanmayan bir çocuk varsa o da benim oğlumdur. Parmak boyayı görünce yüzü buruşuyor, oyun hamuru keza öyle :) Siz yapın hepsini hepsini de asın duvarlarınıza,keyifli saatleriniz hiç bitmesin :)

sude naz'ın annesi dedi ki...

bide ben atsam kendimi ikea sokaklarına:)))hayırlı olsun kuzucuğun odası...öpüyorum..

nilo dedi ki...

Lunam, dimi;)

Füsfüs'cüm, başladık valla uzun zamandır erteliyordum zaten. Sanat düşkünü ana-oğuluz biz:D

Melike'cim, çok eğlenceli yahu, ben çok seviyorum. Öptüm canım bende.

Zeynep'cim, çok enteresan. Biz deki durum biraz daha farklı eli pisleniyo sanıp sildirmek istiyordu, "oğlum boya temiz, cici" diye diye rahatlattık. Şimdilerde böyle bir sorunumuz kalmadı. Sizinde olur inşallah, öptüm;)

Eylem'cim, atalım tabi kafamız rahatlasın:D Teşekkür ederiz, bi de bitse...