29 Mart 2010 Pazartesi

hımmm...

kalem ve rimel olmasa gözlerim iki kocaman üzüm gibi şu anda,
hafif bir sızlama hissediyorum, uykusuzluktan değil ama çok uyumaktan :)
yoğun geçen çalışma günlerinden ve misafirli haftasonunun ardından
dün akşam saat dokuzu bulmadan minik adamla koyun koyuna uyuya kalmışsız.
nasıl iyi geldi anlatamam, arada bir yapmak lazım gerçekten, kendime geldim resmen.
ama en güzel yanı da gece yarısı uyanıp "oooh sabaha daha çok var" deme kısmı.
uyku uykuyu getirir misali serviste bile gözüm açılmadı, bir o yana devrildim bir bu yana.
.
.
ben misafirlerimle uğraşırken sevgili hamiş kişi Dolunay sobelemiş beni, 
bu sefer ki sobenin konu başlığı "2009 neden iyi geçti?" ...
cevaplamak için düşünürken fark ettim ki aslında genel olarak güzel bir seneydi 2009.
peki neden iyi geçti kısmına gelince biraz toparlayalım bakalım:
* ailemin ve tüm sevdiklerimin sağlığı ve afiyeti yerindeydi.
* minik adam geçen sene biraz daha bebeklikten çocukluğa geçti ve her adımında yanındaydık.
* 5 haftacıkta olsa, göz açıp kapayıncaya kadar da geçse 2009' da Esat' ımı gördüm ve oğlumla oynamasını izledim.
* bloggerlar arasına katıldık, anlaşıldığımı hissettiğim, birçok düşüncemi paylaştığım bambaşka bir ortama girdim.
* hayat hiçbir zaman toz pembe değil ve herşeye rağmen huzurumuz bozulmadı ya, çok şükür...
geçen sefer ebeleri sobelemiştim bakalım şimdi de başabilecek miyim? :)
and the sobe goes to: Juvekız, Füsfüs, Melike, Eylem ve Çillim....

5 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

Maşallah bu yakışıklı prense annesi :)

lunawar dedi ki...

fasulyeden erkek pek tatlı çıkmış fotoda annesi:)

JuVeNiL dedi ki...

o dudakları yerim yahu:) ben de yakın bir zamanda mimi cevaplayacağım niloşum.. öpüyorum

füsfüs dedi ki...

tuttum sobeni, özlemişim canım benim, ara verme bu kadar. resimleri göremiyorum nedense, minik adama yorumsuz kalmam ondandır:)

Güneş Akay dedi ki...

Çok tatlı maşallah, huzurunuz hiç bozulmasın.