10 Şubat 2010 Çarşamba

2f in 1...

The Twilight Saga, New Moon...
Serinin bütün kitaplarını hızımı alamayıp 1 ayda okuduktan sonra filmlerini izlememek olmazdı tabi. Ama minik adamdan bir türlü fırsat bulupta sinemaya gidemediğimiz için ev konforuyla izledim- sonunda-. Bazı özel efektli filmler hariç evde film seyretmeyi seviyorum ben ya, istediğin zaman durdur, başlat, mısırı bol yap ki bitti kavgası olmasın, beğenmedin çıkar başkasını koy, rahat oluyo. Tek kötü yanı filmleri sinema ile aynı zamanda izleyemiyosun o kadar.

Filmden bahsedelim biraz, her kitaptan sinema uyarlaması gibi yavan tabi. Konuyu az biliyorsanız yada ilk filmi kaçırdıysanız aradaki geçişlerde biraz buda nerden çıktı olabilir ancak yine de ikinci filmi çok rahat izlenebilir. Filmde oyuncularda daha bir rollerine adapte olmuşlar sanki, belki de alıştım artık. Ancak gözümü en çok rahatsız eden nokta Edward' ın -esas oğlan- gün be gün artan beyazlığızdı, nerdeyse albino kıvamına gelmiş.

Serinin tüm kitaplarını okudum dedim ya sonunu bildiğim için içim rahat izledim, sürpriz yapabilecekleri malzeme yok çünkü ellerinde. Gerçi son kitabı nasıl sinemeya uyarlayacakları, ikiye bölüp bölmeyecekleri, bak bu beni şaşırtabilir işte. Neyse, patlamış mısırın yanına çerezlik bir film, bilginize...

Richard Curtis' ten müthiş eğlenceli, acayip keyifli, bol müzikli harika bir film The Boat That Rocked...

Soğuk bir perşembe akşamı, minik adam şok edici bir saatte uyumaya karar verince ilk şaşırma dalgasını üzerimizden atıp izlenmeyi bekleyen bir dolu film içerisinde seçtiğimiz filmden alakasız bir şekilde 60ların müzikleri çalmaya başlayınca dedik süper! Ne uzuun bir cümle olmuş yahu;)

60lı yıllar İngiltere' sinde radyoculuk sadece hükümetin tekelindedir ve bu durum korsan radyoların doğmasına sebep olmuştur. Ülkenin yarısının gizli gizli dinlediği Rock Radio bir gemiden yayın yapan korsan radyodur ve süper kadrosuyla -Bill Nighy, Philip Seymour Hoffman ve azıcıkta görünse Emma Thompson ve Talulah Riley ile- 7/24 yayındadır. Carl, okuldan atıldıktan sonra annesi tarafından gemiye gönderilir ve hayatı çok keyifli gidiyordur, aşık olmuştur ama hükümet korsan radyolara karşı savaş açınca işler değişir.

Filmin eğlenceli konusunun ve çokiyi oyuncu kadrosunun yanında birde müzikleri var. Sağolsun Luna' dan kaçmamış, indirmiş bizde nasiplendik hemen. Dinlerken sürekli koltuktan fırlayıp dans etmek istiyorum. Müzik zevkinize uygun geldiyse kesinlikle kaçırmayın derim...

4 yorum:

füsfüs dedi ki...

twilight ın 4 kitabını ben de okumuştum ama 3. kitaptan sonra artık iyice sıkıldığımı farkettim, sakar kızı bir vampir koruyor bir kurt, hele son kitap tam bir hayalkırıklığıydı, o kadar korkunun ardından hiçbir şey olmadı ya höh dedim artık:))
filmi yine de izledim ama:)

nilo dedi ki...

ay sorma Füs'cüm bende inatla okudum ve bitirdim ya rahatım artık yoksa merak ederdim. Geriye sadece filmleri sakin sakin izlemek kaldı;)

lunawar dedi ki...

kendi adıma New Moon büyük bir hayal kırıklığıydı.. senle ben bir olsak daha güzel çekerdik.. ayriyetten sevgili Vampir Edward neden zayıflamaya devam ediyor anlamadım.. ve evet bu sefer gerçekten ruj olayını abartmışlar:P
Boat That Rocked ise 10 numero tabii ki de.. Philip seymour Hoffman var ne de olsa;))

nilo dedi ki...

Luna'm, ne güzel demişsin, biz daha iyi çekerdik gerçekten! Edward gittikçe şaka gibi olmaya başlamış zaten sonlara doğru ne yapacaklar merak ediyorum... Bide film müzikleri için thanx bebek!