30 Temmuz 2009 Perşembe

Sadece büyümekle kalmıyorlar içimdeki mutluluğuda büyütüyorlar...

İkinci mahsüller büyüyor...
Veee mmiiisss gibi kokuyorlar...

Önde sıralarını bekleyenler biber...
Arkadaki uzunlarda domates...
Yakında ayırmayı düşünüyorum saksılarını...
Ferah ferah büyüsünler...

Oğluşumun halasından minik bir hediye ;)

Soldakiler kavun, aralarında da maydanoz...
Gerçi kavunlar çok uzun süre bizimle kalmayacak...
Kavun geniş yer severmiş malesef yerimiz yok:(
Teyzemin bahçesine götürmeyi düşünüyorum...
Sağdaki fesleğen, mis mis :)

2 yorum:

esay esin dedi ki...

fesleğenlerin kokusunu duyar gibi oldum ve sinopu anımsadım balkondaki gizli bahçeniz çok güzel ellerinize sağlık::))

nilo dedi ki...

Sende mi Sinop' lusun? Canım şehrim ya, çok özlüyorum bazen, bu minik bahçecikte O'nun ve ananemin anısına... Sevgiler...