8 Haziran 2009 Pazartesi

Sıradan başlayan özel bir gün...

Son bir haftadır sevgilime 5. evlilik yıl dönümümüz münasebetiyle yapmayı düşündüğüm sürprizin planlaması ile uğraşıyorum. Bir taraftan sevgilimi ayarlamaya diğer taraftan randevu almaya çalışıyorum. Ayrıca üç haftadır da internetten araştırıyorum, hangisi daha güzel, hangisi nerede nasıl durur diye kafa patlatıyorum...

Sonunda perşembe günü hem sevgilimi hem randevuyu ayarladım hemde istediğim şekli buldum.

Ve son dakikaya kadar planım tıkır tıkır işledi:D

***

Herşeyden habersiz sevgilim ve tatlı kuşumla hemen hemen her cuma olduğu gibi sabahın erken saatlerinde kahvaltımızı ettik. Oğluşumla birlikte babasını uğurladıktan sonra ana-oğul takıldık biraz, oynadık, güldük, eğlendik. Sürprizin tüm detayları hazır olduğu için gönül rahatlığıyla öğleden sonra Kadıköy'e indim...

Kadıköy' ü seviyorum. 4 yıl Moda' da yaşamış biri olarak hemen hemen her sokağını bilirim Bahariye'nin :) Sevgilimle buluşmak için 2 saatim vardı, tabiki alışveriş yaptım, harika şeyler buldum ;)

Şekerci Cafer Erol' dan aldığım limonlu, tarçınlı ve fındıklı akide şekerlerini yol arkadaşı yaptım.

Sevgilimi getiren vapur biraz ada havası getirmiştir ümidiyle iskeleye erken indim. Vapurdan inen herkes gülümsüyordu, adaların böyle güzel bir etkisi var :)

Hala herşeyden habersiz benimle buluşan sevgilimle randevumuza yetişmek için acele adımlarla Bahariye' ye çıktık. Yolda hala nereye gideceğimize dair fikir yürütüyordu hatta bir ara check up için hastaneye gittiğimizi bile düşündü:))

Ama dövmecinin kapısından girdiğimizde ki surat ifadesi süperdi, bayram sabahı yeni kıyafetlerini giymek üzere olan bir çocuğun mutluluğuyla "Dövme mi yaptırıcaz?" gibi anlamsız bir soru bile sordu şaşkınlıktan:D

Ailece dövme olayını çok seviyoruz. Benim ki omuz olduğu için hiç acımadı diyebilirim ama sevgilimin ki bileğin iç kısmı olduğu için biraz surat yaptı;) -Yeni yapıldığı için kabarık bu arada:D-

Çağatay eline sağlık süper oldu;)

6 yorum:

mina dedi ki...

canım çok güzel olmuş heves ettim vallahi

nilo dedi ki...

Teşekkür ve tavsiye ederim:D

biberli dedi ki...

ehe. süper! çağatay yapar da güzel olmaz mı :) hem deniz'in hatrı var bunda, baştan güzel olacağı belliydi zaten ;)
güle güle kullanın, öperim!

nilo dedi ki...

Saol şekerim;) Beğenmene sevindim, gel artık da seninkini de görelim:D

JuVeNiL dedi ki...

ben başından anladım dövmeci oldugunuuu:):):) ben eldekine ek olur diye düşünüyordum .. süper olmuş.. çok begendim!!! özellikle "miami ink" i seyrediyorum bu aralar her sabah discovery de.. üstüne geldi.. çok süper olmuş.. güle güle kullanınız:)

nilo dedi ki...

Eldeki sevgilime hitaben onu bozmak istemedim şekerim:D Teşekkür ederim, kesinlikle yaptırmalısın, canı kıymetli biri olarak o kadar az acıdı ki anlatamam;)