7 Mayıs 2009 Perşembe

Eclipse...

Alacakaranlık serisinin üçüncü kitabı Eclipse...
Üçüncü kitapta sonunda bitti, son 3 haftadır Cullen ailesi ile akraba oldum. Baş ucumda ve aklımda beni bekleyen bir dolu kitap var ama seriyi bitirmeden başka kitaba başlayacak gücü kendimde bir türlü bulamıyorum. Umud' unda dediği gibi "Çekirdek gibi bir şey bu, başladın mı bitirmeden bırakamıyorsun.."
Kitapta, Edward ve Bella arasındaki aşk kitabın ismine yakışır bir şekilde devam ediyor ve sevgili Jakob aşkını kurtarmak için elinden geleni ardına koymuyor -seviyorum ben bu karakteri yaa- Serinin bu kitabı diğerlerine göre çok daha heyecanlı, daha hareketli ve kesinlikle daha duygusaldı. Edward' ın kıvrak zekası ve Bella' nın -aşırı hatta bazen sinir bozucu bir gereksizlik seviyesinde- duygusallığı ön plandaydı. Kitabı çok büyük bir merak ve heyecanla okudum ama sonu sanki onca olay hiç yaşanmamış gibi, fırtına sonrası durulan sular gibi sessizce bitti. Gerçi böyle diyorum çünkü kitabın sonundaki epilogue kısmını - devam kitabından bölümler olan kısım- daha okumadım, servise saklıyorum:)
Hatta serinin son kitabı olan Breaking Dawn 'ın siparişini verdim, pazartesi geldi bile, ansiklopedi gibi o kadar kalın ki artık bişeyler sonuçlansın lütfeen. Son kitap diyorum ama 5. kitap olan Midnight Sun şu an hala yazım aşamasında, bunu geçen hafta yazarın sitesinde filmlerin soundtrack ini dinlerken keşfettim. Hatta draft hali bilgisayarında çalındığı için nasıl olsa nette var diye bir kopyasını da sitesine koymuş ama kitap çıkmadan okumayı düşünmüyorum, yazarın yayınlamayı seçtiği son hali bana uyar. Bu arada bu kitap Alacakaranlık' ın Edward versiyonu, ilgilenenlere duyurulur...

1 yorum:

Umudum dedi ki...

Sevgili anne yazar;

Kitabı okumayanlar senin bu kitapla ilgili "heyecanlı" yazını okuyunca eminim başlayacaklardır..

Jacob'ı bende seviyorum bu arada..Ve 2.kitabı belki de bu yüzden çok sevdim.Jacob'ı "yakından" tanıma fırsatımız oldu..

Öperim..