29 Nisan 2009 Çarşamba

New Moon...

Alacakaranlık serisinin ikici kitabı New Moon...
Serinin ilk kitabını okuduktan ve izledikten sonra devamını gerçekten çok merak etmiştim ve soluksuz bir şekilde ikinci kitabı okumaya başladım. Diğer kitapta olduğu gibi sürükleyici ve akıcı bir dil var, her yeni bölüm başladığında diğer bölümlere ufak ufak göz atmaktan kendimi alamadım. Hatta normalde hiç yapmam ama kitabın ortalarına geldiğimde artık o kadar merak ettim ki kitabın sonunda hangi isimler var diye hızlı hızlı göz attım- kitabı okuyanlar neden isimlere baktığımı daha iyi anlar-.
Kısaca bahsedersem kurtla kuzunun aşkı son sürat ilerlerken beklenmedik olaylar çiftimizin arasını bozuyor ve ilk kitapta çok da önemli görünmeyen karakterler önem kazanmaya başlıyor. Ancak bu kitap gerek Jacob ile Bella' nın arkadaşlığını detaylandırmasıyla gerekse Edward' ın Bella' ya ne kadar bağlı olduğuna değinmesiyle bana daha çok serinin üçüncü kitabı Eclipse bir nevi giriş gibi geldi. Şanslı mı -aşkı bulduğu için- , şanssız mı -beladan kurtulamadığı için- hala karar veremedim ama Bella' nın serinin ilerleyen bölümlerinde başına neler gelecek çok merak ediyorum. Bu arada yine ingilizcesini okumayı tercih ettim çünkü sonunda üçüncü kitaptan bir bölüm olacağını biliyordum ve üçüncü kitap bende -henüz- yok. Sonu fırtına öncesi sessizlik izlenimi verdi. O yüzden çok da beklediğimi bulamadığım ikinci kitaptan sonra üçüncü kitabı mutlaka okumam lazım yoksa hayatta rahat edemem...
Bu arada kitabın filmi çekildi bile, bu yaz gösterime girecek ama eminim çok daha erken izleme fırsatım olucak. Filmin fragmanı için buyrun... Ayrıca soundtrack' inde ilki kadar iddalı gruplar var, buyrun...

Hiç yorum yok: