19 Ekim 2009 Pazartesi

Ortalarda yokuz ama nerelerde olduğumuzda meçhul?

kaç gündür pek sesimiz çıkmıyor...
ailece yoğun bir dönemdeyiz galiba:)
bir ara sadece bu üç hafta geçsin bana yeter diyordum ama
haftalar bittikten sonra pek de yetmediğini anladım...

plaza insanları diye bir kavram var, belki biliniyordur,
sabah girerler ofise akşam zor atarlar kendilerini dışarı bazen de atamazlar,
onlardan biri olma yolunda mutsuz mutsuz ilerliyorum...

sevgilim de ciddi oryantasyon bozuklukları başladı,
birbeşyüz parçaya bölünmekten olsa gerek...

minik adamın son zamanlarda keyfi yerinde, 9. dişini çıkartıyor.
geçen hafta üst damağında morarmış koca bir şişlik görünce baya bir şaşırdım.
bahane oldu doktor Alev' e gittik.
bir ilk daha, artık böyle çıkabilirmiş dişleri.
bu arada uzamış boyu, 78cm olmuş, kilosu da 10,400 gr.
herşey yolunda O'ndan yana, çok şükür...
daha fazla konuşmaya başladı, kendince dayı, teyze, tilki, karga diyo,
yemek istediği şeyleri gösteriyo,
yanımıza oturup kitap okutturuyo, resimlerini inceliyo,
puzzle, ikea oyuncaklarından bunu ve bunu, bir de arabalarını çok seviyo,
biraz daha bebeklikten çıktı sanki, artık baya baya çocuk gibi davranıyo....



Saçlar da baya uzadı...

4 yorum:

JuVeNiL dedi ki...

son resme bayıldım!! ce eee! yapmış sanırım:) küçük kedi ya:) yerim ben onu...
oyuncaklardan çözümlemeyle sanırım mühendis olcak bu çocuk:) :P
ayrıca çok özledim;ama duyumları almıştım çok yoğun olduğunuza dair.. çok öpüyorum:=)

nilo dedi ki...

Sorma şekerim ya nasıl oyuncu anlatamam:D Mühendise gelince ne yapmak istiyorsa O nu ne mutlu edecekse yapabilir:D Bende özledim seni, geeeel:D

Stil Direktoru dedi ki...

Bacım sağlığı, neşesi daim olsun valla büyük sorumluluk.Siz anne blogcuları okudukça hadi be edi bir gazla doğur desede yüreğim hala seneye seneye diye erteliyorum bişey değil yaş kaçacak :(

nilo dedi ki...

Eda'cım, bambaşka bir duygu, vazgeçilmez... Ama Deniz geldikten sonra şundan emin oldum ki anneliğe asla hazır olamazsın çünkü bu daha önce yaşadığın hiçbirşeye benzemiyo... Yap güzelim yap bi bebiş:D