14 Eylül 2009 Pazartesi

Rugrats takımı yine toplandı...

Hem minik adam hemde bizim için hızlı bir haftasonuydu.
Bir gün bir partide ertesi gün başka bir partideydik.
Aslında parti verilmediği zamanlarda da bu bebişlerin olduğu her yer parti havasında:)
Deniz, Eylül'ün saçını çekti,
Derin, Efe'nin elini tuttu,
Eylül ve Deniz oyuncakları paylaşamadılar,
Efe, kendi doğum gününde fosur fosur uyudu.
Deniz, Eylül' ün yanağına öpücük kondurdu demek isterdim ama yalamayı tercih etti:D
Evdeki sesten bahsetmiyorum bileeee...
.
Sevgili bebiş anneleri,
Bebişlerinizin doğum günü kutlu, mutlu olsun.
İkisine de bir ömür sağlıklı, huzurlu ve sevgi dolu olsunlar.
Bu güzel ve özel günü bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Sizi seviyoruz...

Çok sevdim bunu:D

Cumartesi cimcime kızımız Eylül'ümüzün doğum gününü kutladık.

Pazar günü de tombiş yanaklı Efe'mizin...







Minik adam Efe'nin hatıra defterine parti anılarını yazarken...

5 yorum:

lunawar dedi ki...

Deniz 7/24 parti adamı oldu yahu..

nilo dedi ki...

Öyle şekercim:D

JuVeNiL dedi ki...

annesi ama bunlay çok tatlı yaa:D
bence kendi aralarında kendilerine göre bir aşk yaşıyorlar:)
dikkat ettim de hepsi başak burcu-aman diyim:)-,bir derincimin doğumgünü kaldı galba..
bütün bebişlere sağlıklı,mutlu,uzun ömürler diliyorum..
hepsini tek tek yemek istiyorum bunlayın ama yaaa,hepsi çok güzeller.kızlar çok alımlı oğlanlar da çok yakışıklı,hele bizim ki meraklı taze,o bakışlar ne öyle:)

Emine dedi ki...

merhaba,Maşallah Denşz çok şeker allah bağışlasın.Benimde bir kızım var biz biraz daha büyüğüz ama

nilo dedi ki...

Juve'cim, valla orda olsaydın hangisini sıkıştıracağını şaşırırdın:D Evet, Derin hariç hepsi başak burcu ama bilirsin benim kocadan ben çoook severim başakları;) Teşekkür eder, öperim...

Emine-Gülcenin annesi, size de merhaba, hoşgeldiniz, maşallah Gülce de çok tatlı, sevgiler...