28 Ağustos 2009 Cuma

Evet biliyorum biraz fazla oluyorum ama dayanamadım...

.evdeki iki böcek bir çiçekten oluşan çekirdek yapıya,
.sıcak bir sabah çayı eşliğinde tatilden bahsederken ayılmamı sağlayan iş yoğunluğuna,
.şehrin bitmek bilmeyen gürültüsüne, oksijensizliğine, karmaşasına,
.alışmakta zorlanıyorum.
.minik kuşun da alışması biraz zaman alacak sanıyorum.
.geceleri ağlayarak uyanmalar başladı.
.bizimle birlikte uyumak istiyor....
.bazı geceler O uykuya dalana kadar 3 kişiyiz.
.bakalım ne zamana kadar.
.
.tatil biteli bugün tam beş gün oldu...
.resimlere kaç kere baktığımı hatırlamıyorum.
.baktıkça da kızıyorum kendime.
."iki yıllık özleme 1o gün yeter mi?" diye.
.daha sık kaçmalıyız...
~~~

~~~

~~~

~~~

4 yorum:

lunawar dedi ki...

resimler çok güzel.. alışma zaten buralara.. alışanı döverim..

nilo dedi ki...

Sizinde görmenizi çok isterim, her zaman söylüyorum bunu da zaten. Alışmam yaa, alışırsam da döv beni:D

Stil Direktoru dedi ki...

Ne zor be yavrum ya yalnız canım nasıl deniz kokusu çekti bilemezsin

nilo dedi ki...

Stil direktörüm, var ya nasıl zor oldu ayrılması anlatamam...