20 Ekim 2010 Çarşamba

uslanmıyoruz ya ben buna şaşıyorum.

hastalık furyasından bizde nasibimizi aldık, hatta evin içinde kendi çapımızda, 3 kişilik küçük bir salgın bile yarattık. ailece antibiyotiklendik, vitaminlendik, aksırdık, tıksırdık. diğerleri iyileşti ben hala yarı sürünür vaziyette geziyorum. yıldırmadı ama bizi hastalık yine deli gibi çalıştı(m)k yine sokaklara çıktık. hatta bu halimizle tekrar başlayan oyun grubumuza bile katıldık ve kimseciklere bişey bulaştırmadık...
geçen sene az yorulmuyormuşuz gibi bu sene de oyun grubuna tekrar başlama kararı aldık. süper bir girişle tahmin edilenin üzerinde rekor bir sayıyla 9anne+9çocuk hepimiz Efe kuşun evinde toplandık. sevgili Nilgün'üm çok yorgun olmasına rağmen o kadar güzel oyunlar hazırlamıştı ki miniklere, çok güzel eğlendi veletler. müzik okulu için aldığımız cd eşliğinde toplarla denizde dalga yaptılar,
ellerine bolca oyun hamuru, kalıp ve kucaklarına da dergiler alıp oyun hamuru saati yaptılar, ortaya çıkan şekiller süperdi, evin altını üstüne getirdiler;) bir de söylemeden geçemeyeceğim hastayım bu minik ayaklara, o gün evde her boydan ayak mevcuttu:)
evin içinde bir ara çığlık sesinde konuştuklarımızı duyamaz hale geldik, rotasyonlar yaparak beş dakikalık huzur aralıkları için balkona veya mutfağa kaçtık, çok kötüyüz dimi? ama genel olarak kimse kimseyi dövmeye kalkmadı, en azından ciddi yaralanmalar olmadı diyeyim, ısırma, ağlama, büyük oyuncak kavgaları yaşanmadı. alışmışlar artık birbirlerine baya, isimlerini biliyorlar, kim kimin annesi farkındalar ve en en en güzeli birbirlerini hiç sebepsiz yere sarıp öpüyorlar.
.
sevgili kıslar,  her oyun grubunu postumun sonunda olduğu gibi sizi seviyorum diyorum. varlığınız ve arkadaşlığınız benim için çok önemli, öperim bi de cumartesi görüşürüz derim;)

5 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

Bu oyun grupları yazılarını kocamaaan bir maşallah diyerek hafiften de kıskanarak okuyorum:) O küçük ayaların hepsini tek tek ısırabilirim!:)

JuVeNiL dedi ki...

cumartesi mi? başka işiniz war sanıyordum::):):):)

nilo dedi ki...

Zeynep'cim, saol canım:) Katıl bize bol bol ısırıyoruz biz:)

Juveeem, olmaz mı yahu:) bu geçen haftaydı:)

füsfüs dedi ki...

ne güzel bir gün olmuş, öperim sizi

nilo dedi ki...

Füsfüs' üm, öyleydi valla:) öptüm bende şekerim