24 Aralık 2009 Perşembe

Ben bugün böyleyim işte...

yeni yıla tam 6 gün kaldı, bugünü ve o günü saymıyorum.
çekiliş hediyemi kargoya verme vakti geldi artık.
umarım sorunsuz bi şekilde ve tabi ki zamanında sahibine ulaşır.
hediye seçmek gerçekten çok zor bir iş, hele de seçtiğin kişiyi çok fazla tanımıyorsan.
hayatımda hiç kimseye hediye verirken bu kadar özenmemiştim.
gerçekten, bi kaç gündür düşünüyorum, ama bulamadım henüz öyle birini.
umarım beğenir hediyelerini, alıcısına ulaşsın paylaşıcam burda da.
.
çok fazla gezme fırsatım olmadı ama gördüm ki heryere ve herkese yeni yıl ruhu bulamış.
bir göz gördüğüm vitrinler ışıl ışıl, rengarenk, hep böyle kalsalar keşke.
takip ettiğim sitelere de aynı durumda, hediyeler, süsler, çam ağaçları falan.
karar verdim seneye kesin bende kuruyorum bir ağaç;)
.
az önce minik adama yeni yıl için hediye siparişi verdim, bakalım, yarın gelirmiş.
hızımı alamadım kendime de hediye siparişi verdim ama sevgilimdenmiş gibi yaptım:)
onlar da haftaya gelir artık ama o zamana kadar sevgilimede bişeyler bulmam lazım...
.
sizde çalışıyo musunuz bilmiyorum ama ben yeni yıl arifesinde yarım gün işteyim.
tamam belki sadece yarım güncük ama off yılın son günü de hala çalışılır mı?
çok gereksiz, valla özeniyorum erkenden tatile girenlere.
atılan maillere otomatik "out of office" cevabı geliyo ya, bende istiyorum.
.
ben bugün böyleyim işte, keyifli bir huzursuzluk içinde...
iyi ki yarın cuma :)
yarın ve haftasonu için hem Deniz' li hem Deniz'siz çok güzel planlarım var.
umarım sizinde vardır...

Görsel:burdan

5 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

6 gün kalmış evet sen deyince fark ettim bende , ama nedense ben de hiç bir hazırlık yok içimden de gelmiyor neden acaba :(

yeni yıla da bu ruhla girersem bütün yılım böyle mi geçerki acaba ;)
Ne bileyim işte ben de bugün böyleyim :)
sevgiler.
melike..

JuVeNiL dedi ki...

çam ağacı mı? 3-5 gün önce şöyle bir şey duymuştum"aman hiç manası yok benim için öyle şeyleriin:P" bak haftasonu ders çalışmam gerekiyor nilo,hiç öyle yeni yıl bizlere kutluuuu olsun modunda değilim.. ama enerjisi çok yüksek insanlarla gireceğim yeni yıla, yeni yılda ve her yılda her şey çok güzel olcak:) denizsiz plan yok bu arada ,denizciğimi de al:)

nilo dedi ki...

Melike'cim, çok kaldı ama sen neden böylesin, çok kötü bişey olmamıştır inşallah. At kafandan kötü şeyleri canım ya, mutlu girelim yeni yıla:D

Juve'cim, ama ben anlamı yok demedimki, oğlan daha anlamaz seneye artık dedim, valla bak kendim için istiyosam:)) Kolay gelsin sana şekerim. Deniz'siz kıslar gecesine gidiyorum, tutmayın beniiiiii:D

füsfüs dedi ki...

tamamen aynı duygular içindeyiz, hediye, süs, ağaç konulu postlar okumak müthiş zevk veriyor, bütün sene sürebilir bu durum, sakıncası yok :)
kendine ve denize aldığın hediyeleri merak ettim:)) ben kendime dikiş makinası almıştım ama hem hediye paketi yapmamışlar hem de bozuk çıktı, çok canım sıkıldı, h.sonu geri göndereceğiz, eşime ve defneye de (kitap ve mont. materyalleri hariç) alacak birşey bulamadım:((

nilo dedi ki...

Füsfüs'cüm, hediyelr bir gelsin paylaşırım şekerim. Aa inşallah hemencecik halledersin makina işini, bende sevgilime daha bulamadım, haftasonu artık. Öptüm